tirsdag 19. april 2011

"vil du leke med meg Zala?"

kidsa har i dag storkost seg igjen i hagen, og nyter sommeren, eller var det påsken det var snakk om.... matmor måtte gå opp skråningen til nabotomta og hente ned kidsa. de hadde funnet ut at gjerdet inn til naboen var åpen, og da må man vel skjønne at det er lov å ta en tur til nabokatten og hilse på. naboen syntes de var bedårende og ønsket de velkommen. Zala dro velkomsten litt langt... hun spaserte rett og slett inn på kjøkkenet deres og forsynte seg av kattematen som stod på gulvet. "mat, ja takk. det tar jeg gjerne" kjekt å være hos naboen med andre ord ;) nå må nok hullet tettes. kattematen må få lov å stå i fred. tror ikke katten tok nevneverdig skade av besøket, for den fulgte faktisk etter oss ned i vår hage. det skal nevnes at den fant det lurest å sitte i et tre og da gadd ikke noen av disse å jage den. så den ble sittende. trodde sikkert den ville få igjen maten Zala hadde rappet... men, den gang ei

Zamzon ble litt snurt over at katten ikke ville leke, men han er ikke dummere enn at han tok for seg Zala. utfordringen hans ble at Zala hun var fryktelig opptatt med en pinne, og den ville hun ha for seg selv... men, skal ikke tro Zamzon gir seg så lett. han froskehopper og prøver desperat å få kontak. "Zamzon, gi deg. jeg er opptatt kan du vel se".... herlig gjeng ;)

"du matmor? tror du Zala vil leke med meg?"

"Zala! du vil leke med meg, sant?" "nei, det vil jeg ikke, ser ikke du
jeg er opptatt her"

"vil du ikke leke, så skal du leke" juhuuuuuuuu
og sånn går nå dagan... Zamzon har her nett landet på alle fire
etter å ha gjort sitt spenstige froskehopp. ;)

"du vet at du er kjip sant?"
"ser det ut som jeg bryr meg?"

"nei, så kjedelig er hu der... jaja, jeg får leke med Timba jeg da" "heeere I come"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar