torsdag 7. april 2011

Cosylan og influensa ;(

og kloklipping... herre for en utfordring.... skal nesten tro at jeg tar livet av de. er nok ikke lenge før naboene sender en bekymringsmelding til Mattilsynet og så har jeg de vel på dør her og må forklare at Zamzon hyler bare jeg tar i han... hmm... skal ikke bli lett dette nei. vi får se hva som skjer når jeg skal prøve meg på bakbena i dag. fikk klipt begge frambena på begge de to bandittene i går. greit å spre grusomheten.. eller kanskje ikke... Tiki får tusle rundt her med alt for lange klør frem til hun er frisk. trenger ikke å stresse den dama der på noen uker enda. hun skal få lov å bli frisk fra lungebetennelse før jeg gjør noe som helst. men, såååå da blir det vask og kloklipp... hun skulle bare visst hva matmor planlegger på hennes vegne. moahhahahaaaa..... fysj så slem jeg er ;)

her er gjengen samla faktisk. matfar har klart å få til alle på en linje.  ikke værst ;)

ellers går det i piller innbakt i leverpostei her i huset... Tiki får en bråte med tabletter. og ikke bare de på resept, men C-vitaminer, tranebær og alt annet lurinum som kan kalles kjærringråd for å blir kvitt både det ene og det andre. og hun har nok også pådratt seg en UVI, eller urinveisinfeksjon på godt norsk.... æsj og fy sier mor, men, sånn er det bare. nå blir det full isolasjon fremover, skal IKKE pådra oss noe mer nå. nå er det SLUTT. sier mor og krysser fingre..... hjeeeelp....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar