lørdag 2. april 2011

"danse tango for to"

hehe;) må bare blogge dette bildet sånn litt utenom alt annet. prøver meg på Picasa og blogge bilder direkte isteden for å gå inn på blogspot.com. jeg lærer hver dag på ting jeg kan gjøre for å gjøre ting enklere, men det jeg gjerne skulle ha gjort var å få til vannmerke på bildene mine jeg legger ut ;)
ikke det at det gjør noe at bildene ligger som de er, men kjekt om noen "låner" bildene så vet de hvor de kommer fra ;)

men, dette bildet kom litt overraskende på.... prøvde å få til et godt bilde av Zamzon... sånn som Kim Fredheim liker å ha på hjemmesiden hans, men.... dette bildet synes jeg var litt artig ;) ikke sånt som Kim lika, men hvem bryr seg... hhahhahah ;) jeg fikk noen skikkelig bilder av han også, og de er sendt til hjemmesiden til Kim, MED vannmerke. så der funker det. men det funker ikke når jeg skal legge det ut på bloggen min.... men men, det går så fint ;)

ha en fortreffelig helg alle sammen! her venter vi på besøk av Kristine som har tatt turen til Loddefjord og skal komme innom og si hei. og så ønsker vi Kathe og Cathrine lykke til med ny hund de skal hente hos Markhus i dag ;) håper dere får en fin fin tur, og at valpetiden blir bra;)

Zamzon, Zala og Tiki hilser fra hver sin liggeplass.... Zala på puddelen, Zamzon i den store sengen, og Tiki i den litt mindre Bia sengen ;) ingen hunder i sofaen;) jeg er sååååå flink ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar