lørdag 4. juni 2011

Zala er ingen dumming...

tre BB, en tøyknute.... ødelagt....

ikke det at jeg tror noen av hundene mine er dumme .... (ok, bortsett fra Zamzon da, men det veier han opp med å være verdens snilleste BB ...) men Zala hun er noe for seg selv. alle lekene var plutselig samlet i en haug ute på gresset, våte, møkkete og rett og slett fullstendig uinteressante å leke med tydeligvis. men, hva gjør Zala? jo, hun snuser seg frem til bæggen med "nye" leker i, klarerer å lirke ut to tøyknuter, og så, vips så hadde hun to rene, pene, tørre leker innendørs ;) hva hadde jeg? jo en hel bråte med små tråder og en opptygd ball som var på den ene enden av knuten... ball skal ikke lekes med, den skal drepes .. ;( 

den nye sengen er fortsatt en hit, og Tiki er ute av sofan... sånn for det meste tror jeg. og Zamzon han sover som alltid ved siden av sengen der den mindre BIA bed'n står. problemet i går var at Tiki klarte å snike seg opp i BIA bed'n før Zamzon, altså, det i seg selv er vel ikke et problem, men for Zamzon, stooooor krise!!! "ja, men... meg da? hvor skal jeg sove nå lissom tante Tiki?" og Zamzon han tråkket inn og ut fra soverommet, forsøkte å sove i stua, men nei... det gikk IKKE... tilbake til soverommet "åhhh... er du her enda?" "hjeeeeelp"... løsningen på problemet ble å hente Buster inn på soverommet. Zamzon han kunne ikke sett mer fornøyd ut enn da han strakk seg så lang han var, og sovna!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar