søndag 10. april 2011

kidsa er ute og koser seg i finværet. foreviget på YouTube ;)


siden alle kidsa nå er så friske at det er litt bevegelse på de, så blir det kjekkere å ta litt film også.... ikke bare bilder, men jeg liker bilder... bilder, bilder, bilder.... ;) men, kan skjønne at teknilogien går fremover :)
nå skal jeg disse min egen mor.. fy så slem jeg er, men min mor, hun er ikke helt med på dette "internett greiene" som hun omtaler det som. og for å illustrere dette med mødre og hvordan min er så.... her kommer det!!!
min mor, hun svarer fortsatt venner som sender henne sms med å sende svaret som postkort.....!! ja, det er faktisk sant. hun sender postkort. altså, leser en sms, tenker "åhh, nå må jeg reise inn til byen, kjøpe postkort og frimerke, skrive postkort, og så sende postkortet i posten".... min mor har hatt mobil telefon nå en stund... altså, hun slår den kun på når hun er på hytta, men det å svare en sms. niks... det funker ikke.
første året lærte hun å trykke på den grønne knappen for å svare, andre året å ringe selv, tredje året lese sms, men å sende en sms.... ikke sjangs. vennligst IKKE send min mor en MMS, hun kommer til å frike ut ;)

men, når det er sagt, så er hun fryktelig god på mange andre ting ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar