fredag 1. april 2011

en liten aprilspøk?

siden det tross alt er 1. april idag tenkte jeg skulle prøve meg på en liten aprilspøk, men jeg finner ikke på noe skøy, så jeg lar heller være.. men, jeg kan melde at første dagen har gått så fint så fint. om man bare ser bort fra at hundene hoster. ikke Tiki, men hun begynner vel hun også snart.... bare å vente og se. 
det er rimelig kjekt å se hvordan hundene tar helt av her når matfar kommer hjem fra jobb, Zamzon har en tendens til å vifte sånn med halen at han nesten ramler over ende. hehehehhe ;) neste opptak for å legge ut på youtube ;)
men, nå kommer en liten snutt tatt i dag ;) alle sammen lekte så bra sammen og det er kjekt å se;)


Tiki hilser til alle som har sendt en liten melding om at de synes det er synd hun ikke er drektig, men vi kommer sterkere tilbake ved neste anlending;) da skal dere se det blir bedre lykke ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar