onsdag 6. april 2011

veterinærutgifter....

dagen i går var ikke kjekk.... ;(;(;( Tiki hadde blitt fryktelig syk gjennom natten, og da jeg kom meg hjem fra jobb bar det rett til veterinæren på Tennebekk for en sjekk av jenta... Tiki møtte opp med en feberstigning fra dagen i forveien, grønt snørr klint utover hele snuten sin, og en kroppsholdning som ikke er en Dronning verdig. hos veterinæren ble det konstantert en skikkelig influensa så hun fikk to injeksjoner der oppe og matmor måtte inn til apoteket og hente ut skikkelige medisiner på resept...
da vi kom hjem gikk Tiki rett i sengen sin, og der har hun blitt liggende. jeg tror jeg nå har fått en liten smak på hva foreldre går igjennom når barna deres er syke.... her kommer jeg rett fra nattevakt og holder meg våken på sofaen ved siden av Tiki helt til klokka bikka fem på ettermiddagen før matfar kom i døren og kunne ta over våkingen ;) skal si det var deilig å treffe sengen.
matfar ga Tiki nystekt kylling i strimler. DET var faktisk en Dronning verdig. han lå ved siden av sengen og fora Tiki med kyllingbiter... hehe;) huff, ikke kjekt når de er syke disse dyrene.

heldigvis er ikke kidsa blitt syke, og her krysses det ALLE fingre på at det ikke blir noen flere nødvendige besøk hos veterinæren. ikke fordi det er en økonomisk utgift, men rett og slett fordi jeg ikke vil de skal være syke. men, må man så må man...

ellers har jeg skjønt i dag at Zamzon er blitt en SKIKKELIG mammadalt.. etter at jeg kom meg i seng skulle han og matfar kose seg sammen, men Zamzon ville inn på soverommet til meg... hehe ;) og dere skulle sett han da han endelig kom seg inn der. han prøver å svinse med halen, men hele kroppen rister. og så gjør han noe rart noe. han trekker overleppa oppover, så det faktisk ser ut som han smiler... merkelig...

ingen bilder i dag folkens ;( beklager....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar