torsdag 14. april 2011

kidsa er blitt vandaler... ;(

legg merke til at den ene skoen er "litt" rener enn den andre. jeg var
faktisk litt fornøyd med at Zala hadde hjulpet til med å vaske mine
"ut i hagen" sko.... men, så snudde jeg til sålen...

og da så faktisk skoen slik ut... jaja, fortsatt brukanes..
heretter blir alle sko satt ned i gangen, disse skoene har
de tatt livet av, men resten av mine maaaaange sko får
jeg prøve å redde fra tydeligvis den sikre død.....

her er den ene synderen... vær vennlig å legg merke til
alle lekene i sengen og rundt omkring.
det skulle ikke være noooooe som helst god grunn
til å gå løs på mor sine Birkenstock.... fy skamme seg.
"dette kommer ut av ditt lørdagssnopbudsjett" og
skal jeg tolke Zala tror jeg hun skjønte det... 

Zamzon var lur nok til å løpe ut og legge seg ved siden av Tiki
som lå og solte seg i den nydelige vårsolen...
"jeg, nei, det vet jeg ikke nooooooen ting om"
slyngler er de, noe mer nå så skal de få lov å spise
tørrfor en uke.. eller nei, hund er hund ;)
 sko går det noen par av tenker jeg fremover....

i morgen kommer det ProPet pølser levert på døren her ;) det skal bli så bra, og leveringstiden kan jeg ikke si er annet enn riiiimelig kjapp. bestilte onsdag, de var her faktisk i dag torsdag, men jeg sov og fikk det ikke med meg.... trøtt i trynet etter nattevakt gett... ringte tilbake og erkjente mine synder, selv om jeg ikke synder når jeg sover, det går ikke!!!  og så avtalte vi levering i morgen. så da kommer vel alle på døren her og skal få lov å bli kald på fingrene. jeg, jeg skal snike meg unna alt som heter løfting og utpakking av frosne 20kg pappesker med for. det er mannfolk arbeid.... unnskyldningen min skal være at jeg må få sove etter nattevakt, i dag har jeg klart å få to og en halv time. 

det er mye annet som også skjer i Boerboel verden. mer kommer ;)

2 kommentarer:

  1. jajaja... hører du sier det ;) men, de er nå herlige disse vandalene;)

    SvarSlett