mandag 11. april 2011

verdens beste BB gutt er Zamzon ;)

Zamzon lå så pent i sengen og sov så jeg måtte ta noen bilder  av han;) 

Zamzon og jeg har lekt oss i hagen i dag, han bjeffer fortsatt på naboen, men ikke fullt så mye. og ifølge de så var det helt greit. merkelig nok synes de det er flott det er kommet en skikkelig vaktbikkje i nabolaget (!!??) som sier fra om "noen" kommer for nært eiendommen deres.... så da så, da er det greit... lissom.... jeg er nå ikke helt fornøyd, men så lenge nærmeste nabo sier "kjør på" så får det heller være.... flinke gutten ;) 
så om det ikke skjer noe mer boffing enn det denne naboen tåler (de andre naboene driter jeg i.... mohahahhahahah) så skal jeg la han leke vaktbikkje og ta saker i egne poter;)

nå venter vi på at middagen skal bli klar, i dag blir det smellgode pannekaker med bæikenterninger og slikt. sånn som matmor liker de;) fleskepannekaker fikk jeg først servert for en liten stund tilbake, men kan absolutt anbefales;) god middag til alle;)


en liten gogutt ;) 

hehehehehe ;)
det ble et lite "blinkskudd" som matmor kaller  det også;)
verdens beste BB gutt;)

"ok, nå trenger du ikke ta flere bilder, ferdig nå... gåvekk, jeg prøver å sove her  altså"
"makan til kvinnfolk".... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar