fredag 8. april 2011

her kommer sommeren ;) vinteren er forbi ;)

Fredheims Zamzon og Zala ;)

da har jeg endelig funnet ut hvordan jeg skal klare å få vannmerke på bildene mine. litt prøv og feil er alltid lurt, men nå tror jeg at jeg har klart å få dreisen på hele greia. det eneste jeg glemte nå er å ikke få så dårlig kvalitet på pixlene på bildene. det er når jeg sender bilder på mail at det er greit å få ned pixlene, men fremover skal jeg klare å huske det også ;) så, her kommer er drøss med bilder av kidsa og Tiki ;)

alle sammen, Zala, Tiki og Zamzon ;) Zamzon har skjønt dette med å sitte i ro og bli
tatt bilde av, men Zala er ikke helt der enda....
måtte bare ta med et litt slikt bilde også. en dag, kanskje til
jul skal jeg få alle på rekke og rad og sitte pent for
fotografen

hadde bare ikke Zamzon vært der, og Zala interessert i å se på fotografen.... såååå;)

det var Zamzon som oppdaget varmen i solen gjennom vinudet, og om dere bare er snille og ikke ser på de møkkete vinduene, så var det trangt om plassen i solen ;) kanskje vinteren er over for denne gang og sommeren kommer for fult ;)


alle sammen ;) søren heller Tiki, se opp!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar