torsdag 7. april 2011

middagen er servert ;)

noen ganger så har jeg følelse av at hundene spiser myyyyye bedre enn oss, og i dag var jeg skikkelig misunnelig her..... tok faktiskt helt aaaaaav på kjøkkenet. men, nå hadde vi vært på butikken og shoppa bare så mye digg. økologiske grønnsaker, spinat, nøtter, banan, epler og siden jeg ikke har helt husken med meg alltid, så glemte jeg å handle skikkelig ris på en eller annen shappe onkel Rune går god for. skal huske det til neste gang....
men, så var det å få servert denne maten og, det er en liten oppdragelses tid i seg selv. Tiki spiser først, og det gjør hun fordi hun er eldst. og Tiki bruker tiiiiiiiiid på maten sin, så de to bandittene sitter og bare er fryyyyktelig utålmodige. men, Zamzon har nå skjønt det, og nå i kveld så satt han på rompa under heeeele middagen til Tiki. flinke gutten til matmor. nå er det bare Zala som skal på lov til å sitte på rompa ;) trenings folkens, trening ;)

fristende å smake på, men jeg la nå være....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar