fredag 1. juli 2011

åhhhhh!!! Anton

er verdens beste nabohund ;) snill liten sak som viser med heeeeele kroppen at han liker at jeg kommer på besøk. og det er litt rart for hver gang jeg tar turen bort så er det for å klippe klørne på den lille sjønnasen ;) og siden jeg først var i hundeklippehjørnet så ble Zamzon også klippet da jeg kom tilbake, og vi snakker ;) Zamzon stod helt i ro, seriøst, helt i ro da han fikk seg en liten omgang med klippesaksa. skal si jeg var imponert....;) fliiiinke gutten;) sist var det hyl og skrik, tårer og tenner som dominerte spillet hans...;( kanskje han har kapitulert og skjønt han ikke kommer noen vei med slik oppførsel. ikke vet jeg men nå forventer jeg at han fortsetter en slik imponerende fremferd og viser til Tiki at dette ikke er noe å være så grusomt imot;) ha!!!! jeg skal like å se den dag når Tiki ikke hyler som en stukket gris, eller stikker av hver gang den røde farlige saksen kommer frem fra skuffen... tar Tiki i morgen;) i dag skal jeg leve på vellykketheten (er det i det hele tatt et ord?...) til Zamzon og ta morgendagen som den kommer;)





nå er det fredagspizza som lages, og da er kjøkkenhjelperne på plass ;) og sånn og sånn ;)

skal hilse til alle fra matfar og si at Tiki og Zamzon liker å høre på Roger Waters når det mekkes mat ;)

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar