lørdag 30. april 2011

Ortoclean... å fysj da....

"du, onkel Øyvind? sant du er den nye papsen min?.... jeg har IKKE lyst å reise tilbake
kan karen i Aksdal... væææær så snill"
i dag har Chako fått seg en runde med ørevask, kloklipp og litt remediestell av liggesårene sine. Chako begynte å klø på det ene såret, litt småblod, men tante Silje visste råd og smurte inn med diverse lurium som ligger i hundeboksen med alt det rare i. innbiller meg at han synes det var greit, for han har latt det være og ikke klødd noe mer. 

"hæ? skal du være her sier du? nei, denne papsen er min papps. dinn deg din egen å susse på. flytt deg sier jeg jo...!"
Tiki er ikke like imponert over far sin som ikke alltid, som regel sjeldent, når jeg tenker over det..... gidder å leke sisten, draleken, eller noe som helst annen lek. hun savner nok kidsa som herjer på til de ligger langflate på plenen her.... "kjedelige gamle mannen" tenker hun sikkert. og ikke bedre er det at hun liker pent lite at Chako koser med Ø, da må hun bort og si ifra, men Chako han bare snur seg pent mot henne, ser på den lille drittsekken og så ser jeg han sier "du kan kose du også, bare vent til jeg er ferdig først"...

"men, om jeg koooooser sånn med deg da? får jeg bli da? jeg looooove å være så snill som bare det"

2 kommentarer:

  1. Hei Chako ;)

    Hyggelig å se at du koser deg, og at endelig er det en hund som klarer
    å engasjere "Rosenes Herre" litt, selv om det er i liggende stilling :P

    Men bare slapp av, snart skal du komme hjem til Aksdal og Leia igjen ;) Og ja, jeg lover dyrt og hellig at neste gang verdens vakkreste BB tispe løper, så skal du få gi alt det du er mann nok til å gi ;)

    - Den jævla oppdrettern i Aksdal, men eieren :p -

    SvarSlett
  2. skal hilse fra Chako og si at han liker rosehagen, og onkel Rose Ø så godt at han sterkt vurderer å bli litt lengre enn avtalt ;) Chako har begynt å snakke Bergens dialekt når han boffer, så må ta det som et hint?

    SvarSlett