søndag 3. april 2011

hooost og hark og spytt og fyyyyyyy.....

her hostes det som bare det... æsj, haaarrkkkkk.... stakkars Tiki går rundt og harket opp slim og synes IKKE dette er noe kjekt... tror hun skjønner hun er syk, hun tar livet riiiimelig med ro. eller, nei, må leke litt med Zala her. haaarrrkkk, ja, sånn går det når de tar ann ut litt for mye. æsj, matmor synes fryktelig synd på alle sammen. Zala og Zamzon har roet hostingen mye siden bare i går. langt ifra så mye host og hark på de heldigvis. så nå får Tiki ta livet med ro og bli frisk igjen.... 

i går snakket vi om at ingen av våre BB'er (ja, 1 og en halv hund er Kim sin) sover på rygg slik Rottweileren Kula gjorde. han soooooovv heeeeeeeele natten på rygg han, men ingen her som viser de tendensene. som regel sover de i smultringformasjon, eller strekk ut på siden. men, snakker om sola så skinner den (og det gjør den faktisk her i Bergen i dag. HURRAAAAA, våren er her) og Zamzon ble liggende lenge på rygg. best var det da han i søvne begynte å padle med bena. trodde jeg skulle le meg skakk her jeg satt og observerte det hele... hehehhheheeh ;) fine Zamzon ;)



ellers så har jeg vasket kjøleskapet i dag, og alle tre skulle selvfølgelig være med på det. for guuuuud om det falt noe "snop" på gulvet som gikk de hus forbi.... Tiki er ikke noe "støvsuger", men de to andre, de støvsuger så godt at det ikke finnes en liten smule igjen. om jeg bare hadde klart å lære de å bruke den ordentlige støvsugeren, så hadde dette blitt myyyyye bedre. jeg skal ikke klage over å ha tre stykk BB i hus, det er like lite, eller like mye, å gjøre med 1 som det er med 3, men hyppigheten på støvsuging og gulvvask har tatt seg noe opp.... 

ja! pappan til Tiki, Saba Chako, er hentet og ankommet Sokna. HAN gleder vi oss til å møte ;) fikk noen bilder i går på sms ;) her er han ;)

Saba Chako, pappan til Tiki ;) nyvaska og klar til å leve livet i Aksdal ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar