tirsdag 12. april 2011

er ikke bare kidsa som må vente.... jeg venter jeg også ;(

og det er ikke like artig.... nå satt jeg her og irriterte meg over at leveransen ikke kommer til avtalt tid. og DET, det irriterer meg noe så veldig. her har jeg venta en uke på å få frysere i hus, og så  kommer de ikke som avtalt... hmmmffff... men, så kom den magiske telefonen "vi er på vei, sitter fast på Osterøy, kommer om en time" og da var jo alt i sjønneste orden. flinke Elkjøp ;)
så nå skal vi få ProPet pølser i hus, kjøpt direkte av leverandør og det gleder jeg meg til;) vi er en gjeng som har bestilt sammen, så i neste uke kommer det 1,5 tonn med pølser hit til Loddefjord. får håpe våre to nyinnkjøpte, og nå snart nyankomne frysere, har plass til det vi har bestilt til eget forbruk ;) for her går det mengder av mat... la oss ta en liten realitetssjekk her..... skal vi se, tre BB som spiser to ganger om dagen.... Tiki spiser 400g to ganger om dagen, mens de to kidsa klarer å trøkke ned 500g x 2 om dagen... og slikt blir det mange pølser av i uka. så vi snakker vel 85 kg pølser hver måned.... og slikt blir det utgifter av ;) men, nå som ProPet leverer på døra skal det bli andre boller. ikke sånne boller, men andre utgifter heter det vel. 

ProPet er maten for hundene våre ;) de digger det, og matmor tiner
for harde livet hver dag tre pølser

disse boksene kjøpte jeg i Frankrike på tur.
hundekjeksboksen skal egentlig være en presang, men
nå vet jeg ikke om jeg har lyst å levere den fra meg.
jeg liker farger ;)

underlaget til vannskålen ble også kjøpt i Frankrike,
og jeg synes nå den lyser godt opp med
sin herlige røde farge ;)

er det noe jeg IKKE kan leve uten så er det
riskokeren min. den dagen den går av med
døden kommer jeg til å sørge lenge over denne,
men ikke lenge nok til at den kjapt som
fy kommer til å bli erstattet av en ny en ;)
disse tre BB'ene får ris i maten sin hver dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar