mandag 18. april 2011

hurra ! vi er tilbake på nett ;)

jeg er så happy for at vi endelig får delt litt hverdagstrivialiteter med dere igjen. maskinen er nå oppe og oppfører seg bra igjen, og det gleder meg. har blitt lite bilder og lite tekst desverre. håper det ordner seg fremover ;)

siden sist har vi altså fått ProPet pølsene i hus, og det er veldig greit. godt å vite vi har 500 pølser i frysen når de spiser så mye som de gjør. Zamzon har blitt litt for slank her, så han må opp i formengde. nå spiser Zamzon 1200g om dagen, Zala 1000g og Tiki får 800g. i tillegg blir det mye annet snadder i matskålen og de ser ut til å nyyyyte maten hver dag;)

sammen med ProPet pølsene kom det også to kasser med okseører, og en kasse med griseører. griseørene er tydeligvis en favoritt. nå gjelder det å ikke gi de tre BB'ene for mange, selv om beholdningen synes utømmelig.... vi har enda ikke fått kappet opp hestetissene, men det kommer. og da blir det julekveld og bursdag på samme dag tror jeg;)

400 grisører fordelt på 3 BB'er.... skal kose seg fremover her i huset;)

Okseørene var tynne og fine, smakte godt sier de (?) skal
jeg tro kroppsspråket.....

dette er ikke fastelavnens grener, men rett og slett de tørka hestetissene
som venter på å bli kappet opp med sag... jeg forsøkte meg med en skikkelig
kjøkkenkniv, men jeg kom til kort. her må det kraftig verktøy til ;)

som jeg hintet til tidligere så skjer det ting i BB verden. og nå er www.norskboerboelforening.no snart oppe og går. foreningen er stiftet og alt er bare velstand. vi i huset gleder oss til BB - treff i juni på Geilo. det er opprettet en gruppe på Facebook som heter "Norsk Boerboel Forening". det er gått med x antall timer på å organisere og få på plass foreningen, og vi er ikke helt i havn enda, men vi tar den tiden vi trenger. bedre å levere et godt produkt til medlemmer, enn et halvferdig useriøst tilbud.... så, nå jobber vi videre og koser oss med alle utfordringene som kommer fremover ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar