fredag 29. april 2011

Kongelig bryllup ;)

nå har veslegutten (?... nei, han er ikke det...) vært her noen dager, og jeg må si jeg blir mer og mer imponert for hver dag. enhver situasjon Saba Chako har blitt presentert for har han taklet og vist seg frem med en stoisk ro. denne hunden er genial. 

vi tok turen onsdag opp til Tennebekk og veterinæren Kristine som har hatt med Tiki å gjøre tidligere. jeg må si jeg enset et lite skeptisk blikk da Chako kom inn døren, men herre for en velkomst han fikk da hun skjønte hva slags gemytt denne karen presenterer. Kristine skrev i helseattesten til Chako "en flott hund med veldig godt gemytt, en utrolig glad hund". og det må vi si oss meget fornøyd med ;) helseattesten ble gjennomført og så fikk han sin vaksine. så da er alt i orden. 

i går var det grilling på terasse og hundene måtte da være med. Bobby har vært fast inventar her igjen siden Chako kom, og det nyter både Chako, Tiki og Bobby godt av. Chako er en slik en flott hanhund psykisk sett at han setter valpen Bobby på plass uten noen som helst overreagering. jeg kan ikke få skrytt mer av Chako uten at jeg begynner å bable som er forelsket småjente, men det er vel det jeg er... skal bli fryktelig å sende han tilbake til Kim og Susanne som er så heldige å ha han på permanent basis. nå skal vi ta så godt vare på han slik at Chako har lyst å komme til byslottet igjen en annen gang;) 

i dag er det bryllup i England, og da har matmor TV på. Tiki og Chako er vel heller litt mindre interessert enn det matmor er, men de ligger nå foran her og Chako tittet ekstra på hestene (tror jeg...) og lurte sikkert på om vi kunne få en slik en vi også. jeg sa til Chako at vi får vente med hestene til han kommer en dag til Trine og hilser på der ;) 

vi får vel være så ærlige og si at dette stemmer ;)

Saba Chako <3

og dattera Fredheims Zahara.... vi ser da likheten.
jeg mener Tiki er  en kvinnelig utgave av Saba Chako både i vesen og eksteriør ;)

ikke det beste bilde, men her er de begge to ;)

grilling på terasse, Chako og Bobby fant vel nesten helt roen i sengen.
Bobby synes Chako er en slik en flott kar ;)
og som onkel Rune sier "lyta godt om du blir en slik ein kjekke kar Bobby som han Chako"
vi er enige ;)

Tiki ville være med i bildet hun også, og demonstrerer at det er hun som faktisk bor her altså ;)

og alle tre i seng ;) gode bissevovvene våre ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar