torsdag 24. mars 2011

YouTube og Finn.no ;)

den gang jeg var på utkikk etter en hund fant jeg som sagt Tiki på www.finn.no :) nå har andre mulighet til å finne en like fin (eller nei, ingen blir like fin som Tiki.... alle må vi vel like sin egen hund best, ingen andre er like fin? sant? ) valp hos Kim og Susanne . Kim har lagt ut annonse på Tiki og Zulu sine valper, og den finner dere på denne linken ;) 

jeg kom på en video jeg har lyst å dele med dere, den ligger ute på YouTube og er nok den jeg mener er den artigste videoen jeg har sett på lenge av en BB ;) 

enjoy ;)


2 kommentarer:

  1. Hei igjen, og takk for fin kommentar i bloggen igjen! Skal skjerpe seg med bilder, hilsen mor :) Og igjen, takk for en fantastisk fin blogg, jeg ler og humrer og gapskratter om hverandre! Disse hundene har en flink pennfører! :) Hilsen Bente & Ilunga

    SvarSlett
  2. takk, igjen ;) alltid koselig med litt feedback her;) nå er vi tilbake og håper på mer skøy fremover, banden har vokst;)

    SvarSlett