onsdag 2. mars 2011

stamtavle er viktig...

Tiki er ikke hvem som helst og matmor er fryktelig stolt over å ha fått lov å kjøpe nettopp denne tispen ;) forsommeren 2010 var jeg på leting etter en hund, gjerne en stor hund, og på finn.no fant jeg en tispe som lå for salg. jeg var snar og hev meg på telefonen til Kim, inviterte meg selv på besøk og hvilken mottagelse!! hos Kim den dagen ble jeg først møtt av Leia <3 og så Mambo <3<3<3 ;) så jeg var solgt.... Kim sendte oss avgårde til vårt nye hjem i Bergen og vi har holdt kontakten siden <3 lykke er det å kjøpe hund av Kim og bli så godt tatt vare på <3
da jeg kom hjem til Bergen med Tiki visste jeg pent lite om SABT og det scoringssystemet som brukes på BB. jeg sa til Kim at vi gjerne kunne stille henne på Sokna i august 2010 og gjett om vi ikke bare fikk en bra score, men vi fikk en meget overraskende bra score ;) tror nok Kim var gråååådig stolt over ikke bare Tiki, men resten av kullingene til Tiki som gjorde det så bra <3


Tiki er var ikke eldre enn knappe 15 mnd med en score på 84,5% så at vi er litt stolte det må være lov å si ;)
bedømmingen som skal være på Sokna nå i august 2011 venter vi på i spenning! hva sier dere folkens? flere som skal få hunden sin bedømt? håper vi sees ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar