søndag 13. mars 2011

"sjeldent Kim ser liten ut ved siden av en hund!"

dette bildet fikk jeg av Trine på MMS:) "tittentei her er jeg" stod det ;)  jeg synes littleprinsen Kaizer bare blir finere og finere, men dette må vel sies å være av de litt artige versjonene av han ;) takk Trine for så herlige bilder ;) når Zumba kommer i hus regner jeg med det blir enda flere.... Åhhhjaaaaa, det har jeg helt glemt å fortelle. Trine er snart (om bare et par timer faktisk.. ok da, et døgn) nye matmor til Zumba ;) alle hjerter gleder seg!!!! LYKKE!!!!



onkel Rune er kjekk å ha! ikke bare kommer han med Bobby på besøk, men jaggu meg tar han ikke oss med på besøk også. i går tok vi turen til selveste Hardanger og middagstreff hos mormoren til Bobby... sosekjøtt er ikke ofte jeg får servert, men kan så absolutt gjøre det igjen!! tror vi kommer tilbake jeg til mormoren til Bobby! ikke minst når det viser seg at min stakkars bunad skal få lov til å bli tatt hånd om av mammaen til Rune. slikt lika me ;)


her ligger våre små og koser seg på teppet i Hardanger og blir varmet på rumpa etter å ha vært og lekt med Mia og Millie før middagsbesøket. det var like før det ikke ble noe tur på oss... onkel Rune må ha nye dekk!!! er ikke noe feil på bakken ihvertfall... 


og siden første treffet på Åsen ble avlyst for vår del grunnet Kennelhoste, og vi ikke kunne komme på andre treffet heller grunnet av reise til Sokna og parring, som tross alt måtte prioriteres, var det ekstra kjekt å kunne få lov å komme på besøk nå... vi skulle bare ha vært litt lengre ;) Tiki var ikke glad for at vi måtte gå, så vi kommer nok igjen og prøver oss på bakkene.... har skjønt på Marley'en at de var av god kvalitet ;)


ifølge diverse rykter på tryneboka så skal vistnok dette bildet være opptakten til at Cathrine må stille i en litt annen uniform på neste treff....??? stemmer det???


og her grunn til overskriften... Zulu er ingen liten kar, ei heller Kim. må si meg enig i Susanne sin betraktning i at det er en flott og stor herremann ;) Zuluen altså....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar