mandag 21. mars 2011

en liten hilsen fra Tiki ;)

som sagt er Tiki hos Fredheims Boerboel i Aksdal og venter på at hun skal få valpene sine;) Kim sier de skal på ultralyd i neste uke, så da venter vi i spenning her. i helgen har Kim og Susanne hatt besøk av "gamlemamsen" til Tiki, Charlotte og det ble tatt et par bilder av godjenta jeg har lyst å dele med dere;) takker så mye til Charlotte for bildene (selv om jeg har knabba de fra Facebook siden hennes.... er jo tross alt min hund hun har tatt bilder av så da blir de brukt ;) ) hehe;)


Kim driver og tyter om at jeg må ta bilder av Fredheims Zamzon og Zumba i helprofil for  å få vist frem vinkler og slikt som disse oppdretterne liker å ha som skrytebilder, så da får vi gjøre det, men enn så lenge det regner katter her i Bergen blir det innebilder av hundene;)

ett til av Tiki før vi går tilbake til kidsa ;)


Kim gikk ut uten å ta med seg Tiki. han skulle visstnok skifte noen lyspærer, men at han ikke skjønner at Tiki er en multikunstner og kan være med på slikt, det skjønner jeg ikke..... goooooe jenta;)

og når det kommer til denne BIAsengen, så tenkte jeg å legge ut et bilde for å se størrelsen på sengen. Zamzon er 5 mnd og strekker seg så lang han er ;) her er det plass til flere altså;)


2 kommentarer:

  1. Du Zilje...

    Siden den utrolig lydige hunden jeg leverte til deg i juli i fjor, har blitt så utrolig mye bortskjemt og ikke hører på noe av det en forteller henne...og jeg ikke har stengsel ned til hovedveien hvor bilen kjører veldig fort... tenker jeg at når øynene er opptatt av å se hvor fingrene kan stappes og ikke stappes ift strøm o.l., så er det for Tiki sin del nokså greit å STÅ i sofaen min og se ut vinduet mitt, i stedenfor at hun tussler ut i gaten og blir påkjørt av en bil :S

    Som du sikert husker så bor det stort sett bare PU og eldre mennesker i nærheten av oss, ikke er de flinke tril å kjøre bil og ikke ser de så langt heller....selv om chipsræva til Tiki er bort i mot umulig å ikke få øye på ;)

    Venter i spenning på proffe bilder av Zamzon og Zala ;)

    - Kim&Co -

    SvarSlett
  2. du Kim!.... Tiki har aldri stikki av, ei heller løpt avgårde fra gårdsplassen her hjemme hos oss... så jeg tror nok at dette må være noe som er hjemme hos deg, får hun lov å ligge isofaen blir det overført til "her finnes ingen regler, jeg gjør som jeg vil".... heheheh ;) knall det, tenker Tiki;) moahhahhhahahhh

    proffbildene får vel komme så fort de gidder å gå utendørs, nå regner det ;).. kremt....

    SvarSlett