onsdag 23. mars 2011

"og hvor mye veier du da lille venn?"

i går var onkel Rune og Bobby, og de to andre kidsa Zamzon og Zala selvfølgelig, på dyreklinikken for ukas innveiing ;) lignet en gjeng med små boksere som skal på kamp spør du meg der vi sto og prøvde å få den ene opp på vekta "Rune! du holder, jeg skriver... nei, vent litt, det var anderledes enn i sta... husker du hvor mye Zala veide?... nei, hei du! kan vi låne penn og papir? sånn ja, nå gikk det så fint så... Zamzooooon hvor skal du henne nå, stå pent...... der, der var alle veid innn".... og så bar det til damen i kassa som registrerer alt på data slik at vi får en (forhåpentligvis) fin vektkurve på Zala og Zamzon;) Bobby har allerede gjort dette hver uke fra han flytta inn hos onkel Rune, så hans vektkurve ser da bra ut;) vokser godt den gutten der....

Zala sitter så pent og ser på mens hun blir registrert på dyreklinikken Tennebekk;) 

men, så kom det til den dama i kassa, hyggelig dame altså, som skulle registrere oss. siden disse to kidsa som er her ikke er våre, så registrerte vi de på Kim. da dama spurte pent om "fødselsdato?" trodde jeg det var Zala og Zamzon sin fødselsdato hun mente, men nå Kim, nå er du registrert som født i 1980:) moahahhhhhahhahhah ;)

og siden Zamzon trenger å få sin vaksine, så fikk vi time til å gjøre dette til i dag. så om noen timer bærer det opp til de hyggelige damene på Tennebekk igjen. huskelapp på timen fikk vi også, men jeg stussa litt siden det står "Zamson, Dogo Canario" WHAT? lissom... hu ble litt spak da jeg pent sa dette er nok ikke riktig... verken mine hunder, som er en Boerboel (!!!!), er da ikke en Dogo? nei, tunga rett i munnen her folkens ;) det er en BOERBOEL ;)

som sagt, dette er innveiingen til Zala, Zamzon og Bobby ;) ifølge vektklasser i boksing er de faktisk ikke halvveis til første vektklasse som er nålvekt, eller stråvekt som det heter i proff boksing!! min favoritt er super bantamvekt, litt igjen, men vi kommer dit også...

og ikke nok med at vi var på innveiing i går, vi rakk jammen meg sosialiseringstur til Askøy  som skjer hver tirsdag. det er Tiki og Bobby som har pleid å gå sammen, og det var noen som stussa på at vi nå var 3 små kids og ikke radarparet;) Rune sa vi hadde solgt Tiki og at Zala og Zamzon var vekslepengene vi satt igjen med.... heeheheh;) 

knall var det! de gikk i hanekrok (?) tror jeg det heter.... (takk Trine for lånet, tror vi låner den litt til) og så var de med på ringtrening, eller apelltrening. eller som onkel Rune sier "sirkustrening". for å være helt ærlig var det kidsa som var flinke, det var jeg som dreit meg ut på kommandoene.... jajajjjaj, what ever! talk to the hand;)

2 kommentarer:

  1. Zamzon og Zala skulle liksom være vekkslepenger de...den største fornærmelsen jeg har hørt noen sinne :(

    Det er noe med å gifte seg opp eller ned, om dere satt igjen med Zamzon og Zala ville det blitt som å få Kongen, Dronningen, Prinsessen og HELE kongeriket på en gang...basta !!!

    Og til opplysning så er jeg født 10.06.1984, og ikke 1980 ;)

    - Kim&Co -

    SvarSlett
  2. herre Kim, du er da bare barnet... og jeg som trodde jeg var snill da jeg sa du var født i 1980.....jajaja, sånn kan det gå;)

    og nei, de to rabbagassene er ikke akkurat vekslepenger.... fy til onkel Rune ;)

    SvarSlett