onsdag 9. mars 2011

å fysj og fysj!! det regner og hagler ute ;(

Tiki har en tendens til å sove til 11:30 om hun kan det. spesielt når det er dårlig vær så holder hun sengen. i dag derimot vekket hun meg hver time fra jeg kom meg i seng kl åtte og ville ut.... det vil si at hun går mot døren, men ikke søren om hun beveger seg utenfor. står i døråpningen og ser ut. jeg innbiller meg at hun tenker "å fy, det regner fortsatt, detta gidder jeg ikke. prøver og ser igjen om en time om det er blitt noe bedre". men det ble det ikke. så hver time frem til klokka to gjorde hun dette...  her skal det sies at jeg jobber nattevakter, så i dag har jeg ikke akkurat fått hva jeg vil kalle kvalitetssøvn. men, skal ikke på igjen til natten, så får vel være glad for at jeg kanskje nå får en god natt søvn ;)




her har mors lille jente funnet sengen igjen og prøver å gjemme seg for meg;) hun hadde nettopp blitt beordret ut for å tisse... og det er ikke populært når det hagler og snør på den lekre kroppen hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar