torsdag 31. mars 2011

bonsoir mes amis ;)

allo! allo! da har matmor og matfar klart å komme seg hjem fra storbyferie;) jeg prøvde meg på noen gloser der nede, men det begrenset seg til takk, og ja, og hva koster denne og kan jeg få regningen... hmmm.... det skinner ikke akkurat igjennom at jeg hadde 4 i Fransk.... 
men, nok om våre utskeielser, vi er som sagt kommet hjem og det til et rimelig tomt hus, men frykt ikke mes amis, her blir det texas fremover. Tiki kommer hjem igjen med uforettet sak. altså, det var ingen vellykket parring, så det blir ingen Ozzy på oss. men, Zamzon og Zala blir værende her fremover, sammen med Tiki. hurrameirundt og litt til... 
så, tre hunder og alt det fører med seg... tja, hva skal man si "du er gal du" har jeg hørt.....
Zala og Zamzon har kost seg hos Trine og Bent på Reiso mens vi har vært vekke, og de har visstnok gjort sitt for at Bent faktisk vurderte å stjele en hund eller to fra samlingen vår;) hehe... koselig det Bent;) vi liker deg mer og mer ;)

Zamzon blir "vår" hund.... en liten erstatning for Ozzy som ikke kommer. papsen har allerede bestemt at Zamzon skal få sove i sengen vår fremover.... njaaaaaa, vet ikke helt den der du. godt jeg har en plan...... så, Zamzon skal vi altså eie sammen med Kim, mens Zala er her litt på prøve. jeg har ikke lyst å gi henne fra meg (frykta det ja....., og sånn ble det...... hjeeeeellllppppp), men hun må kunne gå sammen med Tiki ;) så vi tar tiden til hjelp (???!!!!)) og ser hvordan dette går. herre, hvordan skjedde alt dette bare ved at vi tok en tur til Frankrike. får holde oss hjemme heretter så det ikke skjer noe annet lurt...

Fredheims Zala, Zumba og Zamzon på luksusfarmen til Trine og Bent på Reiso ;) tror de har stooooor kost seg ja ;) Zumba blir sikkert lei seg når de to andre rakettene reiser....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar