fredag 27. mai 2011

sovetid, er kvalitetstid ;)

jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal overtolke hundene mine, men jeg kan ikke la være å tolke de alikevel. som matfar sier "Zamzon ser ut som han er med i sølvguttene" !!! og det GJØR han faktisk... sitter som en prestesønn og titter utover, akkurat som han venter på dirigenten som skal fortelle han at "nå Zamzon, nå kan du synge med den stemmen du har" ... eller kanskje ikke... syngingen er det Bobby som tar seg av ;) hehe;) 

Zamzon er unektelig en spesiell liten kar. han er kosen, og veldig opptatt av Tiki. sover Tiki så setter han seg godt inntil og tar livet med ro. men leke med Tiki og Zala, njaaaa.... han leker, men har en tendens til å komme med sine froskehopp og så kommer han tilbake til meg:  "se, de leker som to villkatter de der, att de gidder! si til de at de ikke må bråke sånn". kanskje Zamzon er en liten pyse, men da en fornuftig og trygg pyse, selv om han faktisk virker litt dum til tider.... men, det kan vi ta senere ;) 

Zala derimot har en helt en annen personlighet, hun herjer på og leker med Tiki, men sove, nei, det kan hun pent gjøre alene. "jeg er da stor jente, jeg kan sove alene i min egen seng". javel, lille venninne, gjør det du ;)

Tiki er faktisk tilbake til samme gamle seg etter å ha hatt en periode med litt bitche fakter. og det gleder selvfølgelig, kjedelig om hun skulle bli en bitch og ikke være en slik en herlig og sosial jente som hun tross alt er;) så nå får Anton, den lille lodotten av en kjekkas som bor ved siden av, gå forbi gjerdet uten at det blir bråk ;) 

"Zamzon, du tar alt for stor plass i denne sengen altså.. på tide jeg får min egen snart, kan ikke ligge på gulvet heller"

"ahhhh..... det er så deilig å ha sengen for seg selv. da kan jeg strekke meg goooodt ut"

"tante Tiki, jeg ligger her jeg og sover sammen med deg,  kjekt det! "

Tiki og Zamzon ;) Zamzon har blitt fryktelig stor på kort tid ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar