mandag 30. mai 2011

besøk fra fruktbygda ;)

og jaggu ble det ikke snakk om litt eplecider og slikt noe også.... hehe ;) jeg har lært nå at cideren er ferdig når solen kommer igjen etter vinteren i en eller annen bygd inne i Hardanger, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hvilken bygd det var, så jeg får satse på å kjøpe Herlijunga cider på svenskegrensen eller på Europris ;) 

men, guuuud så kjekt å se hele 4 BB fra samme kull som koser seg og har det så bra! litt knuff og huff var det i begynnelsen, men her skal det ikke være noen slingringer i valsen, så dette gikk over all forventning. selv inne i min stue ;) som var rengjort, men det var heller unødvendig... pøtt pøtt ;) 3 BB, eller 5 BB, det blir mye pels og potetrykk ;) halve morroa det ;)

Bobby har endelig stempla ut... stikkontakten er da faktisk der selv om han vokser seg større og større og større og større.....

men Maria da... nå har jeg eeeeendelig fått hunden ned fra sofan, opp i en Buster, og så kommer dere her og ødelegger heeeele greia..... hmmmff... se! Millie er ikke heeelt sikker hun heller ;) hehehe ;)

og der var alle plassert rundt på sine respektive plasser. altså, Millie hadde sjansen til å ligge i en BIA bed, men gulvet var fryktelig mye kjekkere... 


Fredheims Millie ;) 

Fredheims Bobby bakers, Fredheims Millie i rødt, Fredheim Zala i brunt og Fredheim Zamzon i sort ;)  
hehe ;) "jeg kan danske disko, jeg kan danse disko"... bare så synd det ble svømming på  parketten og ikke disko som sist ;)

Sebastian skulle prøve Buster, men da er jo en gylden mulighet til å hilse på sånn skikkelg. Bobby tar dette alvorlig og viser hvordan det skal gjøres ;) Tiki sitter pent og venter på å bli tatt bilde av ;)

"som sagt, dette er grav alvorlig!!!! INGEN en meg og Tiki skal ligge i denne sengen her Sebastian" "Tiki!!, hjelp nå litt til her da! dette er en voksen mann, men vi skal holde han nede til han bløøøøør!"
og sånn går nå dagan her! nå ligger hundene her strekk ut etter en lang og lærerik sosial treningsdag i går. er ikke alltid man skal få lov til å komme til byslottet og herje på som verst. nå fremover blir det trene på å ligge i ro sammen inne uten at man får leke så alt for mye. men, alt i porsjoner! (tror ikke Zala er begeistret....) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar