onsdag 25. mai 2011

5 stykk BB i samme hus over natten ;)

da er vi kommet hjem fra en liten tur igjen, og denne gangen har også Tiki, Zala og Zamzon vært på ferie hos sine respektive steder ;) Zala har storkost seg sammen med onkel Rune og Bobby, mens Tiki og Zamzon har vært på Spaferie hos Trine på Reiso ;) vi er takknemlige for all hjelp vi får, og håper alle har hatt det så bra at de har lyst å være med mine små BB en annen gang også ;)


da vi kom hjem vanket det gaver til alle og enhver. Vic fikk grime til ponnien hun en dag sikkert skal få, samt at hun fikk lærbånd og kobbel til sin lille Capi, men som Vic sier "Kim har SOLGT Capi" sammenfallende med DET uttrykket... jaja, jeg er glad jeg ikke er Kim som skal forklare den saken der til den lille prinsessen... stakkars mann... MEN, for å redde dagen så fikk Vic seg en ordentlig Flamenkokjole ;) jeg tror den satt ;) og er jenta prinsesse så er hun prinsesse ;)  "Vic, trenger du hjelp med skoene?" "jatakk, Silje, for noen ganger så trenger ordentlige små prinsesser hjelp av store prinsesser"..... takk, Vic, du setter farge på hverdagen <3<3<3




i natt har vi hatt 5 BB i hus, alle har sovet godt, og tatt livet med ro;) Tiki har bestemt at soveplassen hennes er sofaen, ikke mye å gjøre med den saken der tydeligvis..., mens Zumba, Zala og Zamzon sov på soverommet fikk Kaizer sove sammen med Tiki ;) soveplasser løst;) 


alle samla i fin harmoni ;) Tiki og Zala nærmest, Zumba og Zamzon sammen og Kaizer i ensom majestet <3

jeg tror Tiki tror at dersom hun ligger med hodet oppå denne puten i sofaen så tror hun at "god kamuflasje, her er det ingen som ser meg"

verdens fineste BB gjeng ;) men pass på, Zala snapper fingrene av deg før du får sagt sitt...
bakerst sitter Fredheims Zamzon og Zahara, i midten Nor Kaizer, og fremst Fredheims Zumba og Zala ;) 60 % av disse hundene er mine ;)

Tiki er så glad i Kaizer at hun ofret å ligger i sofaen til fordel for å ligge på plassen hans sammen med gogutten <3<3<3 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar