søndag 8. mai 2011

Fredheim Cammo ;)

Cammogutten til Silje og Kim traff vi første gangen på Appraisal på Sokna i august 2010. Jeg falt helt for både matmor og matfar til Cammo, men ikke minst den kjekke staute karen i brindle, og vesen som bare var til å spise opp;) Tiki hadde med seg vannskål fra West Ham United (men i denne bloggen snakker vi IKKE om hvor WHU ligger, verken over eller under streken....) men i dag om Cammo ;) tenkte jeg skulle vise litt bilder av andre BB'er, ikke bare mine egne, det kan vel bli litt kjipt i lengden.

jeg har alltid hatt en forkjærlighet for situasjonsbilder og denne av Cammo må jeg si er akkurat slik jeg liker bilder... (så kan han jævla oppdretteren si hva han vil... moahhahhahh)

så her kommer Cammo gutten ;) beklager billedkvaliteten,  men jeg har ærlig og redelig rappa bildet av Cammo fra FB profilen til Silje... ;) host og krem ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar