søndag 29. mai 2011

sofan er tom ;)

i går kom jeg hjem med en ny seng til bissevovvene, og gjett om det har vært en suksess. de slåss nesten om å få lov til å sove i den nye Buster sengen, men det ser ut som det er Tiki som enn så lenge vinner den krigen der ;) og jeg må si meg meget fornøyd med at ingen Tiki har vært i sofan siden Buster kom i hus. og da MÅ jo Buster sengen være godkjent! både av Tiki og av matmor ;) 

jeg trodde det var Zamzon som skulle gi en tilbakemelding på kvaliteten på sengen, og han liker den han også, men Tiki hun har som sagt tatt over! Zala har vært innom hun også, men Tiki dytter henne pent og forsiktig ut av sengen.... "ahhhhh, nå strekker jeg meg litt... åhhh!!!! var du her også? så synd...." 

Zamzon koser seg i Buster sengen sin, men nå er han tilbake i BIA sengen ;)

for denne sengen har Tiki tatt i eie ;) og ingen hunder i sofan betyr at det alene var verdt prisen! 
nå venter vi på besøk fra fruktbygda! onkel Rune og Bobby kommer selvfølgelig, og vi gleder oss til å treffe Millie og Sebastian og Maria igjen ;) koselig med besøk, selv om været kunne vært litt snillere med oss! vi er egentlig bare glade for at det ikke er vi som skal gå 7fjellsturen i dag..... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar