onsdag 7. september 2011

Zala har også fått seg blogg ;)

Zala er som sagt blitt siddis igjen, og nå har sannelig matfar Tor sett at det er kjekt med en liten blogghendelse på snoppen og snuppa;) vi koser oss med blogging andre også gjør. herlig å se bilder og tekst. flinke vi er ;)

bloggingen til Tor finner dere her;) og så har jeg laget en liten link på siden slik at det kommer frem når de blogger!


jeg har ærlig og redelig knabbet dette bildet av matmor til Millie, søte snille Maria. hun fikk dette blinkskuddet da Bobby og onkel Rune kom ;) hehheeheh;) sjekk den gjengen. Onkel C han rager godt med sin kroppsfasong ;) godgutten ;) Bobby er ikke helt sikker, men hva jeg er sikker på er at jeg må kjøpe meg noen bedre hunde/inneklær slik at det ikke ser ut som jeg kan forveksles med en annen junkie. trenger ikke se helt nåldus ut heller.....


Chako gjør som Chako vil.... kose


godt med litt søskenkjærlighet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar