søndag 4. september 2011

åhhh herlige Tobias

i dag har gutta boys vært på bursdagsbesøk og vist seg frem. jepp, det er det de har. vi tar de med og viser frem Mr. Champion og little prins Zamzon til alle vi som vil se de. hadde faktisk en avtale om "min lille gutt trenger å møte trygge hunder" og som sagt så gjort. suksess dere. onkel C han holder ord. viser hvordan man skal omgåes små guttebabyer som ikke er året engang og stiller seg opp. "her du lille gutt, meg kan du klappe på vet du"... svaret var "hjeeeeeeelppppppp, mammmaaaaaaaaaaaaa papppaaaaaaaaaaa" og da tenkte sikkert Chako "det var da fælt da, jeg er da ikke skummel jeg???"... men, etter en liten halvtime så prøvde lille rakkern av en guttepjokk å få tak i Zamzon (uten hell...) hahah, Zamzon han har skjønt at små fingre de skal man holde seg unna, men pølser og kakerester de tar han gladelig. og jeg skal fortelle dere det vanker pølsebiter og kakerester når 6 barn i alderen 0 til 10 år er på party!!! juhuuuuuu!!! gulerotkake, snadder i Zamzon sine øyne ;)

"du tante Lene, altså jeg kan godt sitte på fanget ditt selv om jeg er litt større enn deg og selv om du sitter på gulvet"

 "Tobias, det er meningen at du skal sentre denne ballen til meg, så skal jeg vise deg hvordan vi spiller fotball inne"


 dette er gutta boys det ;) Tobias skulle gjerne hatt tak i disse lekre ørene til little prins Zamzon, men får ta det en annen dag. onkel C sine kjaker var ganske så deilig å ta i ;)


 "jeg ligger her jeg og ser hva denne lille karen finner på. får jeg en kakebit til da? " "gi deg småen, det er jeg som er størst og flottest, du kan bare legge deg ned og ta livet med ro. jeg har kontroll på denne lille karen også. vi er buddier"


Zamzon ser faktisk ganske så mye større ut enn Chako.. bilde lyver, og det med god margin.

1 kommentar:

  1. haha...meget bra blogginnlegg. Store snille hunder som ikke er helt sikre på hva dette lille vesenet er:-)

    SvarSlett