onsdag 14. september 2011

baderomsmatta mi

"hva gjør jeg nå som jeg også er våt i ansiktet da?"


jeg er skikkelig stolt over guttaboys som har skjønt at de skal tørke seg av på bena etter at de har vært ute og herjet på i hagen. det er bare det at de går helt inn på badet for å gjøre det....
de skal ha for at de tørker av seg, men på matmors herlige spygrønne Marimekko madematte jeg har kjøpt i Suomi Finnland... åhh!!!
jaja.... tror onkel C digger badematten, for han setter seg ned på den også. så får han tørket godt oppover bena....



"Zamzoooonnnnn!! flytt deg, her er det jeg som tørker av meg. jeg er tross alt en stor gutt på snart 5 år, og da har jeg rang før deg til å komme til... småunger" snøftesmule.....


"du matmor! se så flink jeg er! ren og pen, nå trenger du ikke å vaske gulvene så fryktelig ofte"


denne har jeg strikket til Tobias;) jeg må si meg fornøyd!


Tobias han vokser og vokser, og jeg innbiller meg at onkel C faktisk har lyst å hjelpe ham med dette å gå. kjekkere når de er litt større og kan koses med. helst sitte på fanget tror jeg....



"se matmor, han prøver å svømme! hva gjør jeg nå da?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar