søndag 14. august 2011

den fine turist ;)


Zamzon var med ned til Bergen by da matmor hadde besøk. Sightseeing Zamzon var en stor hit ;) han fikk så mye oppmerksomhet, og det er alltid kjekt! da jeg tok dette bildet stod den en bøling av japanere, de var nok ca 20 stykk, og sa (helt sikkert : ) "大きなを見てください!ラブラドールがなければならない!.... hehehe... inni her hørte jeg "labrador..." og da MÅTTE jeg jo korrigere disse stakkars japanerne "No, this is not a labrador, its a Mastiff"... og sannelig tok de ikke fullstendig av... kom stormene mot Zamzon og klappet og jeg er sikker på at det lovet noen gode ord. det var kun en av de som snakket engelsk, siden jeg ikke er så fryktelig stødig på japansk... (har googletranslated) så ble det en heller lettere samtale. men jeg skal si de var imponert ;) barna hang rundt Zamzon som bare stod der og tok i mot det som måtte komme ;)

vi måtte komme oss hjem fort som fy... var det ikke japanere som ville snakke med Zamzon så var det ihvertfall amerikanerne. en ung mann fra NY stod der med tårer i øynene og sa han hadde sett et par av disse "back home" men iiiingen som kunne måle seg med denne kjekke karen ;) alltid kjekt å få skryt ;)




Zamzon var ikke ferdig med sightseeingen han har blitt så god på ;) det bar avgårde i bil, vi kjørte Riksvei 7 forbi Øystese og BB gjengen som bor der inne, men siden de ikke tok telefonen da vi kjørte forbi fikk de ikke sagt hei til oss... vel, avgårde på båt over fjorden og opp bakkene. vi skulle se Vøringfossen;) Zamzon han gikk IKKE over gjerdet. tror han skjønte at frittfall, det holder vi oss unna.... :)


dette bildet av Zamzon har vi lånt at vår gode venninne Kirsi ;) hun er en flink fotograf ;) Zamzon nyyyyyter utsikten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar