torsdag 9. juni 2011

sa noen vakthund?

ha! i så fall passerte ikke mine tre BB'r den testen i dag... her suller jeg rundt inne, de to små er ute mens Tiki ligger som et teppe på teppet foran døra... det skal sies at Tiki hopper opp fra horisontal linje til en nærmest perfekt topplinje (ok, der overdriver jeg litt... men men) og knurrer godt! utenfor står en fremmed mann, og ja han ser ut som en skikkelig kriminell altså (langt hår og stor voksen mann.. og da er han sikkert kriminell...) og hva gjør kidsa mine??? jo, de rundslikker mannen, er fryyyyyktelig happy for at noen har kommet på besøk til de... greit nok... jeg sender ut Tiki i håp om at hun skal ordne opp!!! ha!!! tenker jeg, NÅ skal jeg vise deg vakthund !!! men NEI, hva gjør supervaktbikkjespiserallekriminelle jenta til ho mor???? hu hopper opp og presser vekk kidsa KUN for å ta over der de slapp... møkkabikkje... "den hunden der går rett i retur til den jævla oppdretteren"...

viser seg at han var på vei til å besøke leieboeren og hadde gledet seg til å se disse vaskeekte Boerboelene;) hyggelig det, men jeg må finne meg noen nye karakteristikker å legge på kriminelle for EN dag er de her og er ikke Tiki og Zamzon klare da, ja, da skal jeg kjøpe meg en Capi !!!





bildebevis!!! jeg har ingen vakthund, en Boerboel, jeg har en sullemikkel av en hund som er blitt en BlomsterFinn...


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hva forventer du da Silje, med RosenesHerre som mann i huset ?? Synes det er helt naturlig at de blir som eieren :P

    På den andre siden...som eieren ser de ikke helt gode ut heller, og de kan nok virke avskrekkende nok det også ;)

    SvarSlett