mandag 20. juni 2011

frøken chipsræv ;)

nå er det ikke lenge til vi pakker bilen og reiser opp til Geilo hvor det er BB treff i helgen;) vi gleder oss til å treffe mange andre BB - både eiere og hundene ... selvfølgelig... og selv om det er meldt 10 grader og regn skal ihvertfall jeg kose meg stort. altså jeg har en plan om at det skal være opphold, for Tiki liker nemlig ikke regn og det er vel tross alt Tiki majoriteten kommer til Geilo for å treffe... ikke? jooooo!!! det er det! Sebastian kommer for å treffe Tiki igjen, så da er alt bare bra;) og Dronninga kommer til å gjøre inntrykk... bare å huske denne bakenden så vet dere hvem av BB'ene Tiki er;)





jeg er ikke slem nå, bare veldig veldig glad i bissevovven min, eller bissevovvenE mine. søren heller, VÅRE... må slutte å si mine...


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar