tirsdag 7. juni 2011

"kan noen være så snill...

.... å slippe meg inn? og hva gjør egentlig jeg her ute alene? er det slutt på all morroa med Zala?"
og ja, det er blitt fine tørre skorper på Tiki så nå gjelder det å holde det slik fremover!!! trikset er tydeligvis å leke med en tøyknute slik at de kan bite i den isteden for at Zala henger i nakkeskinnet til Tiki;) løsninger folkens er kjekke å ha;)





Zamzon skulle bare snuse Tiki bak der, dere skjønner... men han fikk tydeligvis "noe" på tungen sin han IKKE hadde forventet og guuuud som han frøs til og sto med tunga ute, helt stiv av skrekk, og prøvde desperat å komme seg ut av, vekk fra, eller på en eller annen måte løse dette "problemet" han hadde... jeg trodde jeg skulle dø av latter, men da så han på meg med blikk kun Zamzon kan presterte og da fikk jeg vel gjøre noe da.... frem med en våtserviett og tørket som en gal.... Zamzon fortsatt med tunga ut av kjeften... sorry ingen bilder, litt privatliv må vel også Zamzon ha rett på...


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hahaha!Konge!D hadde eg virkelig likt å se :)

    Bloggtreff e rett og slett ein kveld der fleire jenter/damer med blogger mötes :) Kun for å bli bedre kjent med folk og få inspirasjon og glede :)

    Blir mitt förste, og kjenner at d blir spennende :)

    SvarSlett